Ahad, Ogos 28, 2011

Tentang kamu..

Perasaan ini sangat dalam..dan rasa ini tidak pernah aku jumpa apabila bersama yg lain..akan tetapi..hati ini terlalu takut utk meletakkan harapan itu sekali lagi..hati ini terlampau takut sejarah silam mungkin berulang..di mana kamu menafikan kewujudan aku pada saat kamu akui kamu bisa mati tanpa aku..KEJAM!!!

Dan tiba2 airmata ini menitis lg..laju..berderai2..semua rs berbaur bila kamu katakan "kita akan menyambut lebaran tahun hadapan bersama2.."Jiwa ini berasa sgt terharu..syahdu..& sedikit terbela memperdengarkan semua itu..harapan aku..semua itu bisa jadi kenyataan..bukan sekadar angan2 seperti SEBELUM INI..

Maafkan diri ini kerana masih berasa bahagia bila kamu mencari aku kembali..bukan kerana aku berasa megah ataupon menang..kepergianku sebelum ini hanya sekadar mahu menyedarkan kamu di mana aku sebelum ini dalam hidupmu..





Bukan juga aku tidak pernah cuba utk bertemankan yg lain..namun rasa yg aku mahu itu xterjumpa biar puas aku cari..tambahan pula..diri ini tidak mampu menipu biar puas dipujuk..aku ingin disayangi org yg aku sayang..aku mahu dicintai oleh lelaki yg aku cinta..dan lelaki itu kamu..masih kamu..biar pun puas aku cuba utk membenci..biarpun aku cuba utk lari..ternyata..ia ibarat lari dari bayang2ku sendiri..menjadikan aku kalah..

Aku tidak pernah mahu lari..tidak pernah mahu dikejar..aku cuma mahu rs yg ada ini tidak hilang & kekal begitu..& rasa yg aku mahu itu kekal bila kita kembali bersama..INDAH..RESAH..GELISAH..semuanya berbaur..namun kunci penyelesaian tetap pada kamu..setelah pintu itu dibuka nanti..pimpinlah aku..bawalah aku bersamamu!!!

Akan aku nantikan saat itu.. =)

2 ulasan:

Tanpa Nama [Nak balas komen]berkata...

astagaaa...tak pepasal dah aku dapat dosa tengk gambo orang bercomolot...

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@hakmi : Hahahahahaah..ni entry mlm td..
sape soh tgk siang2.. =P