Isnin, Ogos 29, 2011

Selamat Hari Lebaran!!

Seawal 6.40 pg td..Cik Mendezz dh selamat sampai ke pejabat..adik Cik Mendezz demam..so xley la nk bawak dia terus..terpaksa blik umah dulu amik dia seblom blk Johor nti..bersemangat sungguh Cik Mendezz siapkan keje..mmg efisien songgoh wat keje rini..xpandang kiri kanan dh..walhal selalunya pg2 ni on9 dulu..usha blog..usha FB..then bru mood keje mari..arini xyah sumber2 inspirasi..otak cuma pikir mo siapkan keje cepat2 then mau blk..hehe!

Then..seorg demi seorg teman sepejabat datang..mereka pon mcm Cik Mendezz dok siapkn keje memasing..berborak pon lebih kurang jek..dalam pukul 8++ sket baru la boss Cik Mendezz dtg..keje Cik Mendezz pon dh hampir siap.after checking Cik Mendezz menuntut janji kt boss sebab mgu lepas boss dh bg greenlight..sape dh siapkan keje ley blk..

Makanya kol 9.30pg dh blk uma..Cik Mendezz cepat2 angkut brg2 mne yg patut..adik Cik Mendezz yg demam tu pon sempat gak ngemas baju2 dia & kemas dapo serba sedikit seblom kami tinggalkan uma dlm tempoh yg agak lama..dalam 10.30pg kami sudah pon masuk ke Tol Sungai Besi. Alhamdulillah perjalanan sgt lancar menjadikan kami smpi Muar lebih kurang 1 tghari..

Cik Mendezz mungkin tidak berkesempatan utk on9 beberapa hari ini..sebab pertama sekali mmg coverage Digi xbape nk cantik kt sini..broadband ayah ni kene kongsi2 dgn adik Cik Mendezz yg lg sorg..yg kedua sebab mungkin akan ke sana ke mari dgn rasa xsado diri..hehe!Insya Allah..kita akan ketemu kembali sekembalinya Cik Mendezz ke KL..atau sebaik sahaja Cik Mendezz berkesempatan nk on9 hehe!



ok2..namo ckp panjang2..nak bg pantun sketttt~~

Honda V-Tec angkuh bergaya.. 
Mitsubishi mivec saingan utama.. 
Bukan nk cerita pasal kereta.. 
Saje nk ucap selamat Hari Raya.. 
Walau dosa sehalus kancil L2.. 
Ampun dan maaf dipinta dariku.. 
Saga Wira style rally.. 
Tak ada duit nk beli evo 3.. 
Jemput ke rumah di aidilfitri.. 
Tak kan nk bg evo baru nk mari..
Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin



Salam lebaran dari Cik Mendezz!!Andai kata terlantang bahasa dalam Cik Mendezz bertinta..hingga menyinggung perasaan sesiapa.Cik Mendezz minta maaf sgt2..semoga lebaran ini akan lebih bererti dr lebaran2 yg sebelumnya..Inya Allah! =D

2 ulasan:

Ary ariasputera [Nak balas komen]berkata...

selamat hari raya azura.. sesambil ni ary nak ajak dengar lagu raya ciptaan ary .. bole tak..

http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html

cayob [Nak balas komen]berkata...

bestnya raya kan....makan free tu hehehe