Rabu, Ogos 24, 2011

Sisa Kisah Kita...

Hari ni mmg entry biasa2 jek..emosi xstabil lg..apa kesss la kan??Semedangggg emosi xstabil!Nak buat guanno!Salah kan sorg hamba Allah ni..xhabis2 mengganggu perasaan Cik Mendezz..kejap kang dia buat Cik Mendezz happy cam org gila..tp bila dia buat Cik Mendezz nangis pon ala2 org gila gak!Urgghh!!Benci!!Benci!!Kenapalah semua ini datang kembali dlm hidup Cik Mendezz sedangkan Cik Mendezz dh berusaha utk pergi dr semua ni!

Kalahkah Cik Mendezz dgn perasaan sendiri??Ataupon berasa perasan yg diri ini sgt disayangi oleh seseorg yg xmampu memiliki??Buat kamu..tolonglah!Hentikan permainan perasaan ini!!Sebab saya bimbang saya akan jd gila akhirnya setelah terlalu penat mengharap!!!Hentikan pujuk rayu kamu!!Hentikan janji2 manis kamu!!Kerana itu semua sgt menyeksa hati saya kerana saya tau ia xkn kesampaian!!!Kerana saya tau kamu xmampu berbuat apa pun!!Hentikannnnn!!!!




Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tak pernah ada persefahaman
Walau dalam cinta
Tiada guna penyesalan
Jangan berdusta
Usah menafikannya
Ini kesudahannya

Tangisan air mata
Tak bererti lagi
Jangan kau ganggu aku lagi
Jangan kau coba tuk permainkan
Sakit di hati yang rapuh ini
Yang telah kau hancurkan
Yang kini sudah tertutup buatmu
Untuk selamanya
Tuk selamanya
Dari sisa sisa kisah kita berdua
Tiada pernah ku sangka
Akhirnya begini
Usah kau coba merayu berkata dusta
Jangan pura cinta padaku
Meminta ku kembali

2 ulasan:

odahonebizz [Nak balas komen]berkata...

AYUH MATI BUNUH DIRI?

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@Odah One = OdahOne : Xde la smpi nk bunuh diri..
it's just i xnk dia buat i gila..
tu jek la..cukup2lah..