Rabu, Ogos 24, 2011

4 hari kurung kekasih suami..

Hah..tuuuu dia..seram sejuk la Cik Mendezz baca!Gila ganasss isteri dia..patut pon suami cari yg lain!Tapi..kalo suami dia dh memang dasar xcukop satu pompuan mmg patut la dpt isteri canni kan??Yahhh!!U go gall!!Fight 4 ur right!!Tapi kalo dh sampi dikurung & dibotakkan gf suami tu..dicabut2 gigi nya tu mmg kejam sgt la..ni dh mcm perempuan tu jek yg beria nakkan suami awak..macam suami awak tu baik sgt!!Susah gak kalo de pompuan cenggini!

Petikan Harian Metro pada 23/08/2011

Hakikatnya..susah nk jumpa perempuan yg xkisah jika bercinta dgn suami org. Melainkan lelaki menipu mengaku bujang diawal perkenalan..bila dh syg separuh nyawa bru terhegeh2 nk mengaku dia dh kahwin..perkahwinan bermasalah la..apa yg i nk pd u xde pd isteri i la..isteri i ada scandal la..itu yg nak mengaku..kalo yg dh kantoi baru nak mengaku tu lagiilah haru!

Tapi..xley nak salahkan isterinya jugak..tgh2 bahagia dgn rumahtangganya tba2 dapat tau si suami ada perempuan lain..mestila dia rs org yg kaco suami dia..xkn suami dia yg cri org lain!Mereka bahagia!Suami sayangkan dia ni!!Nyamuk pon xley gigit isteri sket pon!Walhal kat luar ulat bulu pon xmiang mcm suami dia!Mmg surrender la ulat bulu & keladi2 bunting sekalian yg miang & gatal tu!

Wahai perempuan2 sekalian..bukalah matamu..kalo dh bertahun2 suaminya dgn perempuan lain tetapi dia stil rasa bahagia dgn suaminya..paham2 sendiri la betapa hebat si suami dalam bab2 menipu neh!Gf pon bertahun2 percaya bfnya ni mmg dh xley blah dgn isteri dia..so..sape mastermind dlm situasi ni??Renung2kan & selamat beramal!! =)

P/S : Bukan sexist apatah lg chauvinist..cuma bercakap bdasarkan pengalaman yg pernah Cik Mendezz lalui sendiri..OPSS!! =P

2 ulasan:

mish wanyazmy [Nak balas komen]berkata...

eden bengang betul bila dengar pasal cerita curang2 nie...eden pornah kono...dah 3tahun bercinto tiba2 bulan depan dia dah nak kawen dongan tunang dia. entah bilo dia bertunang pun eden xtau...ishhh3...fobia2

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@mish wanyazmy : Yang akak ni apa kes pulak..
lg la..mmg sebijik seperti luahan di atas..
bila hilang dicari..
tp mcm tu jek la smpi ke sudah..
mmg syg..tp syg camtu jek la..
apa pon xbole..
lelaki yg spesis ni mmg selfish, tamak laagi penakut!!
Dia fikir dia jek..nasib isteri dia xheran..
gf yg dia dok pujuk2 soh tunggu pon dia xkisah!
janji dia seronok!urghh~~