Isnin, Januari 16, 2012

Taktik Baru Merogol!!

Dear readers..kindly share this info to everyone we love!

Menurut laporan polis seorang wanita telah dirogol oleh 5 orang lelaki di sebuah kelab malam di Singapura pada malam Sabtu sebelum ditinggalkan. Wanita tersebut tidak berupaya untuk mengingati kejadian malam tersebut, namun ujian mengesahkan bahawa beliau telah dirogol berulang kali dengan kesan rohynol di dalam darahnya dan progestrex, sejenis pil "mencuci" yang kecil.

Dadah tersebut kini digunakan oleh perogol-perogol dan kemudian "mencuci" mereka. Progesterex dibekalkan kepada para doktor haiwan untuk "mencuci" haiwan besar.

Khabarnya Progesterex digunakan bersama Rphypnol, sebagai dadah "dating" dan rogol.


Apa yang mereka perlu lakukan ialah menitiskan Rohypnol ke dalam minuman si gadis, mangsa tersebut tidak akan mampu mengingati apa-apa pun pada esok paginya, dan apa yang berlaku kepadanya sepanjang malam tersebut. Progesterex amat senang larut dalam minuman, akan "mencuci" agar si mangsa tidak akan mengandung akibat dari pemerkosaan tersebut dan si perogol tidak bimbang untuk perlu menjalanani ujian air mani dan DNA. 

Kesan dadah ini adalah K*E*K*A*L terhadap si mangsa. Progesterex asalnya adalah untuk memandulkan kuda. Mana-mana wanita yang mengambilnya TIDAK AKAN MENGANDUNG SAMPAI BILA-BILA. Si durjana boleh memperolehi dadah ini dari pusat haiwan atau mana-mana universiti, dan ia diramalkan akan digunakan dengan berleluasa di kampus-kampus.



Tolong edarkan maklumat ini kepada semua yang anda kenali, terutama teman wanita dan gadis remaja. Berwaspada apabila anda keluar. Jangan biarkan minuman anda terbiar atau terlepas pandang!

2 ulasan:

Mira Maisara [Nak balas komen]berkata...

giler lah..teruk betol effect die! terbeliak bace..huhu

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@mira maisara : Yes..jadi berhati-hatilah kita bila berada di persekitaran yang kita tidak pasti tahap keselamatannya..
elakkan dari sentiasa berada di zon yang selesa di mana2.. =)