Selasa, Januari 10, 2012

Hati Seorang Wanita


1. SENSITIF ~ Bukan bermaksud suka merajuk, tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian.

2. CEREWET ~ Bukan bermaksud fussy  tidak tentu hala, cuma kadangkala ingin LELAKI mengikut kata-katanya.

3. HALUS ~ Ibarat sehelai sutera..cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan tercarik dan koyak. Walaupun seorang  WANITA memaafkan seseorang yang lain atas sebab kesalahan, biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pengajaran. Bukan DENDAM.

4. IKHLAS ~ Ikhlas seorang  WANITA tidak perlu diragui.

5. KORBAN WANITA sanggup berkorban apa sahaja untuk seseorang yang amat disayangi..termasuk ibu bapa, anak-anak dan suami.  WANITA amat tabah.




6. PRIHATIN ~ Sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam.

7. MANJA ~ Walaupun dia seorang  WANITA yang pandai berdikari, naluri seorang  WANITA masih lagi tetap seorang  WANITA. Suka bermanja bukan hanya kepada insan yang bernama  LELAKI, namun juga sesama kaum.

8. EGO WANITA yang terlalu sayangkan kekasih/suami sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan orang yang dicintai.

9. CINTA ~ Cinta pertama bagi  WANITA adalah yang paling dalam dan tulus.

10. SEKS ~ Seks bukanlah segala-galanya buat  WANITA kerana WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan satu akal. Nafsu yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu sahaja.  LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan 1 nafsu. Fungsi  LELAKI adalah membimbing  WANITA dan bukan menghanyutkannya.

2 ulasan:

odahonebizz [Nak balas komen]berkata...

nak ulas yg no. 10 tu sket...mmg betul pun org pmpuan kalo suami meninggal kbykknya xkawan lain smpi mati tapi kalo org laki isteri batu meninggal 1 bln dh cr pengganti...hoho...jgn marah ha

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@OdahOne OdahOneBizz : Wife ada pon sibuk cri lain dear..
kalo dh pergi apatah lg..hehe! =P