Khamis, Januari 26, 2012

Spontaneous Thursday.. #44 - ‘MENGHISAP PAYUDARA BOLEH MENYELAMATKAN WANITA’??

Berita ini diambil dari data berita antarabangsa BBC dan National Health Service. Berikut data yang diambil untuk mencegah kanser payudara dengan cara menghisap. Dalam waktu terdekat mungkin ada wanita yang mahu membayar orang terutama lelaki untuk menghisap payudara mereka??

Dalam BBC Top News Story :

Doktor berpendapat bahawa payudara wanita yang disedut secara teratur sangat bagus untuk mengurangi risiko terkena kanser payudara.Diberitahu bahawa penghisapan payudara secara teratur akan menurunkan risiko yang cenderung menyebabkan berkembangnya kanser payudara.

Payudara harus disedut mungkin, hal ini dipercayai akan membantu perempuan melawan kanser payudara. Bagi para lelaki, silakan menolong pasangan anda, dengan menghisap payudara wanita sekarang dan bagi para wanita silakan saja lakukan terapi ini dan kamu seharusnya merelakan!

Pesanan ini dibuat oleh Department Kesihatan British dengan tema 'Melawan Kanser Payudara'.

Kalau anda percaya pada hasil penelitian ini maka {semua lelaki} jujurlah bahawa anda tentunya akan senang, jadi ikutilah cara-cara ini. Kalau perlu anda dengan rendah hati mengajukan diri untuk membantu para wanita demi menyelamatkan nyawa mereka dari penyakit kanser.

Bolehkah anda mengirim ini ke semua orang yang bertanggungjawab dan kepada para wanita agar menyedari risiko tinggi ini??Ini adalah salah satu bentuk keuntungan buat wanita yang sangat harus dilakukan untuk mencegah kanser. Ingat pesan doktor, "Mencegah itu lebih baik daripada mengubati.". 

P/S : Kalau fakta ini tidak sahih pun Cik Mendezz memang teruja!!Kenapa teruja eh??GULPPP!!Hahaahahaah!! =P

2 ulasan:

Anis Azalea [Nak balas komen]berkata...

dengan pasangan halal takpe maaa..hahahah cepat2la cari..,..

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@Eri-chan : Kene halalkan cepat2 ni..
dok haram semedang yg sedap pon jd xsedap dah!
kehkehkeh! =P