Selasa, Oktober 04, 2011

Lain dicari..lain pula yang Cik Mendezz beli!

Kisah ini berlaku sekitar 2 minggu lepas..bertarikh 26/09/2011..mungkin entry ini agak basi kerana lambat dimuat turun..tapi apa nak buat apabila empunya kamera dilarikan oleh boss kami..menjadikan pada minggu seterusnya barulah kami berkesempatan untuk memuat turun gambar2 ini..hehehe!

Dan..hendak dijadikan hikayat..pada hari angin bertiup sepoi-sepoi bahasa..dan ketika Cik Mendezz sedang merajinkan diri hendak melihat-lihat perabot baru untuk bilik peraduan.Alahai..cari robok je pon..bukan la set bilik tido bagai..hehe!

Teman sepejabat Cik Mendezz mencadangkan kami ke IKEA..Makanya bila habis je keroje kami..kami pon bertolak ke sana. Mujur la tak sesak trafik memandangkan kami meninggalkan pejabat tepat-tepat pukul 5 ptg..{sepatutnya pukul 5 tu baru kuar ofiz kan??} =P

Ok..xmo citer panjang-panjang..biarlah gambar2 ini yang bercerita..hehe! =P

Meatball Ikea..lapo punye pasal..sorang amik 10ketul! =P


Isk..iskk...ayunya la dia makan erk??Makan dulu ye!


Kalau la tag2 harga ni xde!Owhh indahnye!!

Ni katalog tahun bila?? =P


Posing mode perasan model jap! =P


Nak jugak posing tu!Wit my ofizmate Gegurlz!

Bila dah habis meronda Ikea..Cik Mendezz masih tak jumpa robok yang dicari..tapi kat tangan memasing dah amik barang lain ke kaunter bayaran..hamparan kecil ala2 material bulu kambing dengan bekas kutleri..Hahaaahahahah!!

Akhirnya kami berdua pun mengatur langkah menuju ke Courts Mammoth bersebelahan..malangnya gudang perabut itu pula sedang mengadakan jualan penghabisan stok.Kenapa malang??Sebab yang mana robok yang Cik Mendezz berkenan semuanya dah di wrapping sekemas2nya untuk pelanggan yang telah membeli. Dah ler harganya drop gila2!!

Apa nak buat..bukan rezeki Cik Mendezz..redha saje la.. =)

2 ulasan:

Hans [Nak balas komen]berkata...

wahhhhh
sedapnya
lama xmakan meatball ikea

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@Hans : Layanzzz~~ hihihihi! =P