Isnin, Oktober 10, 2011

Kisah janji dimungkiri lagi...

Malam ini malam sedih..buat kesekian kalinya..dan kesedihan yang kali ini barangkali tidak mungkin terubat lagi..hati ini semakin sakit hari demi hari..diperlakukan seolah2 diri ini tidak mngenali kamu..diperlakukan seolah2 kamu tidak mengenali diri ku..maka atas apa tujuan hubungan ini berlansung lagi??Kamu kembali memperlakukan diri ini seperti dulu!!

Sepermergian aku sebelum ini..kamu tercari-cari..terintai-intai khabar diri..tertanya-tanya apakah diri ini sekadar menguji atau pun kerana sudah membenci..setelah kehilangan itu ketemuan kembali..kamu hanya berlembut pada awalnya..dan semakin lama kamu semakin tidak dapat dimengertikan!Aku sudah tidak mengenali dirimu lagi!Aku kembali diperlakukan sesuka hatimu!Seolah-olah diri ini yang begitu memahukan dirimu!!Seolah-olah diri ini yang beria-ia menjanjikan langit ke-7 buat kita!!

Buat kamu yang bergelar lelaki..lelaki yang sekadar menanam tebu ditepi bibir..lelaki yang pandai berjanji namun tidak tahu menepati..lelaki yang tidak pernah jemu berusaha untuk menyakiti aku..sila lah pergi dari hidup aku!!Kerana aku tidak perlukan lelaki yang semacam kamu dalam hidup aku!Aku tidak perlukan lelaki yang sikapnya suka menyakiti & menjatuhkan semangat aku untuk menempuh hari-hari muka!

Airmata ini sudah kering buat kamu..menjadikan aku sudah tidak mampu untuk menangisi setiap perbuatan kamu terhadapku!Menjadikan diri ini mula berasa muak & jelak dengan perangai kamu yang tidak pernah serik & belajar dari kesilapan kamu sebelum ini!!

Pergilah wahai kamu..saya tidak mahu berbicara tentang kamu lagi..kerana ianya tidak lebih dari sekadar menambah luka yang sedia ada di hati ini..benarlah detik hati..kamu tidak pernah layak untuk mendapat peluang kedua..benarlah detik hati ini kamu tidak pernah mahu menjadikan aku surimu..sebaliknya sekadar tempat kamu melampiaskan sisa-sisa cinta yang masih ada pada dirimu..dan sisa-sisa cinta itu juga sudah tiada dalam jiwa kamu..

Makanya..untuk apa kita teruskan??Untuk apa kita pertahankan??Kamu tidak pernah tahu menghargai apa yang ada didepan mata..sekadar suka mencari apa yang telah pergi!Oleh itu..teruskan lah begitu..namun..bukan dengan aku.. =((





Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Kumengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Kumengusung duka ini
Diiringi
Kisah janji
Dimungkiri
Dimungkiri

Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Sia-siaku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Beribu sesalanku




P/S : Buat kesekian kalinya..entry ini diiringi air mata..Sorry..cant help it! =((

0 ulasan: