Khamis, Januari 23, 2014

Spontaneous Thursday.. #52

Kebelakangan ni kelihatan media semasa terutama akhbar dan laman sosial seolah-olah tidak segan silu dan tidak sensitif apabila menayangkan mangsa-mangsa jenayah kejam dan kemalangan jalan raya..sekurang-kurangnya hormatilah perasaan ahli keluarga terdekat mangsa..

show some respect!!!

Cuba bayangkan salah seorang ahli keluarga kita yang melalui semua itu {mintak dijauhkan!} apakah perasaan kita jika aib jenazah mereka disebarkan??Ke tak pernah fikir??Hurmmm...

6 ulasan:

Aku Penghibur [Nak balas komen]berkata...

ye perlu di kaburkan gambar mangsa

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@Aku Penghibur

Yes..kaburkan lah..sebab kalo dh sebab2 jenayah & kemalangan ngeri for sure keadaan jenazah adalah ngeri dan mengaibkan..

PuteraOhtraBulan [Nak balas komen]berkata...

Mereka lebih giler dari si pembuatnya kerana menyebarkan aib

Azura Mendezz [Nak balas komen]berkata...

@PuteraOhtraBulan Tulah..sadis rasanya..gara2 nak kejor like punya pasal kan..sanggup..xfikir perasaan org lain dah..

Aku Penghibur [Nak balas komen]berkata...

betul sekali.. banyak yang ambil ringan.. sebab tak berlaku pada kelaurga mereka.. jika berlaku tentu mereka akan marah seperti mana gambar2 yang lepas

ArELeEz [Nak balas komen]berkata...

same2 kene muhasabah diri..