Selasa, Jun 20, 2017

Bersediakah kita?

#Syawal bakal menjelang tiba.. tua dan muda sama merai.. sanak saudara dan rakan taulan saling kunjung mengunjungi..bertukar khabar..saling bermaafan..dan dijamu dengan pelbagai #juadah #Aidilfitri ..cewah..bermadah ria Cik Dezz di pagi hari..

Juadah terhidang menggamit #selera .. #lauk pauk aneka jenis.. #ketupat #rendang #lemang .. kuih2 #moden mahupun #traditional semua terhidang di atas meja..aduhaiii..sedapnya..lazatnya!!

Lupa seketika betapa gigih kita menurunkan #berat badan ketika #Ramadan .. lupa juga #RTW kita hanya muat2 setelah puas kita kehilangan beberapa kg lemak di badan..baru hari raya ketiga dah ada yang #histeria .. sebab apa? baju dah x muat!! Kain tak boleh nk cangkuk..zip lagi la tak lepas..baju apatah lg..puas tahan nafas tapi senak juga!

Mujurla Cik Dezz ada set #PremiumBeautifulCorset dan #SetKurusBudget yg mengandungi #MinKaffe #BVAlfalfa dan #Garlic !

Pakai PB bukannya sebab kita tak boleh makan langsung..tapi kita makan ikut portion yg sebenar..sedikit2 tapi kerap. Baru la #metabolism kita berada di peringkat yg sepatutnya.

Min Kaffe pula buatkan kita kenyang lebih lama. BV Alfalfa membantu proses #detox dan pelawasan manakala #GarlicTablet mengawal paras kolestrol dan buang angin..mmg sesuai la dengan menu2 lemak2 lazat #butter & #minyaksapi Aidilfitri tu..

So..jangan tunggu lagi ya..prevent is better than cure..grab your PB set dan Set Kurus Budget dengan Premium Beautiful Expert anda Cik Dezz di 0173556174 .

Dapatkan sekarang!

0 ulasan: