Jumaat, Julai 21, 2017

Diet vs yoyo effect!

Bila cakap pasal #diet ni..ada yang excited..ada yang dah putus asa..sebab apa putus asa? Yang paling utama bila dah penat-penat diet untuk dapatkan berat badan #ideal .. kawan-kawan tegur dah #kurus kita pon seronok makan..makan..lupa pengorbanan dan usaha keras kita nak dapatkan body #cantik . Senang cakap tak tahu nak #maintain figure..semuanya susah..tu yang antara punca jadi putus asa..maka jadilah #yoyoeffect yang menyebabkan berat badan naik berganda-ganda.

Sekarang ni teknologi dah maju..setakat nak maintain berat badan ideal bukan masalah lagi awak sekalian..apatah lagi nak kurus..cantik.. #ramping .. pakai je #healthcorset #premiumbeautiful ..pemakaian yang consistent selama 8jam sehari akan memberi kesan yang #positif dari segi #kesihatan dan #kecantikan .. So..jangan tunggu lagi!

#HugsNKisses
Your #PremiumBeautifulExpert
#CikAzuraMendezz

Boleh PM.DM.WA.TELEGRAM Cik Dezz di 0173556174

Atau direct link WA

http://mendezzpbexpert.wasap.my/

#premiumbeautifulexpert #premiumbeautifulmalaysia #premiumbeautifulindonesia #premiumbeautifulkl #premiumbeautiful

#CorsetMalaysia  #confinementcorset  #nakkurus #confinementset #confinementcare #bengkung #perutkempis  #pakejbersalin  #setbersalin  #setberpantang #premiumbeautifulKL #kuruscepat #programturunberatbadan #bengkungtraditional #slimmingcorset #korsetpengecilperut   #premiumbeautifulmurah  #bengkungmoden #cikgu #jururawat #pdrm #cyst #fibroid #periodpain #sakitpinggang

0 ulasan: